maandag 30 januari 2012

Welkom!

Welkom op mijn blog! Hierop deel ik met jullie onze recepten, tips en verwonderingen over het bereiden van eten. Ik hoop dat het een inspiratiebron mag worden voor iedereen die een lekker recept zoekt of in het algemeen geïnteresseerd is in eten.

 De naam "kookstel" heeft een dubbele betekenis. Uiteraard is dat het ding waar je op kookt (hoewel je vaker het gasfornhuis op vakantie "Kookstel" noemt, maar goed) maar als je de twee woorden apart leest, kun je "kookstel" ook lezen als "kokend stel". Dat is nou precies wat mijn vriend en ik zijn ;) We vinden het leuk om te koken, zowel apart als samen.

 Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen!

 Groetjes, Anne
Pin It!

2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je blog nog spikkie-splinternieuw is! Jammer, nog geen recepten, maar hopelijk verandert dat snel. Ben erg benieuwd naar je Vietname recepten. En Ha! ik ben volger nr. 1!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...