zaterdag 18 februari 2012

Liebster Award! (en schuimpjes)

Wat leuk! Gister kreeg ik van Jeanet, van Blij dat ik brei, een Liebster Award! Dank je wel!
Deze award is bedoeld om bloggers met minder 200 volgers eens onder de aandacht te brengen.



Ik mag hem weer doorgeven aan 5 andere mensen.
Daarvoor heb ik uitgekozen:

Nell, van Eetplezier: een leuk blog met veel verschillende recepten en een onderkoelde humor in de schrijfwijze.

Natuurkieker Coby, van Natuurkieker: een blog dat absoluut meer aandacht verdient dan het nu krijgt: prachtige natuurfoto's en heel veel interessante informatie over vogels, insecten en meer.

Kelly, van In Kell's Kitchen: duidelijke recepten, mooie foto's en grappige tussendoortjes die te maken hebben met eten.

2 knutselende zussen, van knutsel-meiden: 2 creatieve meiden die veel van knutselen en bakken houden.

Tot slot wil ik een Liebster Award geven aan United World Peace. Een goed initiatief dat veel aandacht verdient! Neem vooral een kijkje en houd hem in je favorietenlijst: binnenkort komt er ook een webshop bij, heb ik uit betrouwbare bron vernomen...

Dan alvast een vooruitblik naar morgen: dan komt het recept voor schuimpjes online. Wat heb je daar voor nodig: 2 eieren (eiwitten), 100 gram suiker, eventueel een klein beetje maïzena, citroensap en/of kleurstoffen uit een flesje. Dan kun je vast de boodschappen doen ;)

Groetjes,
Anne
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. ik vint het luek dat wij een award (ik en mijn zus)kregen
    groetjes jeanine en marieke (knutsel-meiden)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne,
    Wat een leuke verrassing! Bedankt voor de aandacht voor Natuurkieker en inderdaad kunnen er nog wel wat bezoekers bij, natuur is leuk, belangrijk en interessant.
    Nogmaals dank voor je waardering voor mijn weblog en jij ook succes met het uitbouwen van deze leuke kookweblog!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ik zag je boodschappenlijstje te laat: winkels al dicht. Maar goed, het recept kan ook later gemaakt worden :)

    Leuke blogs heb je uitgekozen om in het zonnetje te zetten!

    Veel succes verder met jouw blog,

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk :-D Dank je wel, Anne, dat je o.a. mijn blog hebt gekozen!

    Groetjes, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die Liebster Award!
    Ik had er nog nooit van gehoord maar een erg leuk iets!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...