maandag 10 juni 2013

Kookstel winnaar receptenwedstrijd

Je hebt de spotjes vast wel voorbij horen komen: koop een vleesproduct bij de Jumbo en je krijgt een vleesvervanger gratis. Dat was een actie van de Flexitarier. Op de website staat meer informatie over deels vegetarisch eten en allerlei andere nieuwtjes. Maar, het belangrijkste ;) : Ook een receptenboek! Leuk! Ik vind het inspirerend om dat soort dingen even door te neuzen, je krijgt soms een andere kijk op gerechten. Je kon ook je eigen vegetarische recept insturen, de beste 5 werden ook opgenomen in het boek. En jawel....mijn recept is 1 van de vijf!

Winnend recept: Banh trang
Het recept staat in het kookboek en dat kun je hier downloaden (wel even je e-mailadres invullen).

Het was overigens niet de eerste keer dat Kookstel een receptenwedstrijd heeft gewonnen. Eerder deed ik mee aan een zelfde soort wedstrijd, uitgeschreven door de Friese Milieu Federatie: Oars Ite (Anders eten). Ook daar zat ik bij de beste 10 recepten. Ik stuurde mijn paprikasoep met maismuffins in. Wil je het hele boekje van de Oars Ite-recepten bekijken? Dat kan hier.
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je al voor de tweede keer in de prijzen viel wat betreft recepten.
    De paprikasoep staat bij ons nog steeds af en toe op tafel. Ik zal al je links bekijken en oars ite doe ik graag, maar Heer Bommel is meer van het traditionele. Ik blijf volhouden hoor...
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Willemien,

      wat leuk om te horen dat je de soep nog wel eens eet! En success met Heer Bommel... ;)

      Verwijderen
  2. Ha wat leuk Anne dat je een winnend recept had met de wedstrijd van de Flexitarier! Ik heb het e-kookboek inmiddels gedownload en het recept natuurlijk even opgezocht en dat moet uiteraard een keer geproefd worden.
    Goed bezig met je culinaire activiteiten, proficiat!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat leuk ....dat is een kers op de taart ..proficiat

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een extra stimulans om door te gaan met je weblog en vooral om allerlei lekkere recepten te verzinnen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...